- Dynamics 365 Customer Service and its components
- Case lifecycle and managing cases
- Knowledge management in Customer Service
- Other customer service apps
- Dynamics 365 Field Service and key terminologies
- Work orders, incidents, and inspections in Field Service
- Scheduling, inventory, and asset management capabilities in Dynamics 365 Field Service
- Dynamics 365 Project Operations and deployment types
- Project services lifecycle and key terminologies
- Sales, Project, Expense, and Resource management capabilities
Dieses Video ist nur für Cloud Champion-Benutzer verfügbar. Bitte loggen Sie sich ein oder registrieren Sie sich, um fortzufahren.
Session Information
Tags
Zielgruppe
Technisch
Interessenbereich
Dynamics 365 Customer Service
Dynamics 365 Field Service
Dynamics 365 Sales
Dynamics 365 Marketing
Format
Auf Anfrage
Sprache
Englisch
Lösungsbereich
Business Applications
Firma bestätigen
Unternehmensdaten bereitgestellt von Clearbit (www.clearbit.com)
Probleme mit der Registrierung? Kontaktieren Sie uns
Vorkommt in
MB-910 Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)
Empfehlungen
CloudAscent FY25 Updates and Expansion
Meet ISV BeWo - Automating CO2e Reporting with AI in Microsoft Business Central
Solution Assessments - all you need to know
Copilot for Breakfast (part 2) - Be a partner for AI revolution: elevate your customers experiences with Copilot for M365
Copilot for Breakfast (part 1) - AI is now, what are you waiting for? Embrace the change with Copilot for M365